Eyes on fire

Så här ser hemtentaplugg ut :)
Den är ruskigt svår, just nu försöker jag reda ut vad James Frazer skrev i the golden bough och koppla det till huruvida det är etnocentriskt eller inte och skriva någon grej om det. Undrar om det ens behöver vara med... Men det är typ inte ett dugg intressant så jag kan inte riktigt fokusera. Säger väl säg självt att jag skriver blogg istället..
Vecka 42 säger min kalender:
Optimisten ser en möjlighet i varje problem. Pessimisten ser ett problem i varje möjlighet.
*går och skakar hand med pessimisten, vi sätter oss ner tillsammans och bara suckar*
Känner mig inte sådär jätteintelligent just nu^^

Kommentarer
Postat av: Fanny

samma här :(

2009-09-27 @ 08:10:23
URL: http://chokladkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0